Helemaal vergeten...

Hii guys,

Hoe gaat het met iedereen? Sorry helemaal vergeten! In mijn vorige blogpost schreef ik dat ik een apart verhaal over mijn dagje in New York ging schrijven. Zoals beloofd hier is die dan, maar wel een beetje later.

Dinsdag 22 december gingen Elizabeth en ik eindelijk naar New York City toe. Ik had er echt zo erg veel zin in. De dag daarvoor hadden we al een beetje uitgepland waar we allemaal heen wilden, zodat we de dingen konden zien die we erg graag wilde zien.

Ik stond rond 10 uur op om alles bij elkaar te rapen en in mijn rugzak te douwen en om mijzelf klaar te maken. Ondertussen had Terry al een super lekker ontbijt voor mij gemaakt. We besloten om wat later te gaan, zodat we 's avonds langer konden blijven.

We gingen met de trein vanuit Princeton Station. Het is echt een heel klein station en je koopt er ouderwets je kaartje bij een persoon ipv uit een automaat. We moesten nog even op het treinstation wachten op de trein en daarna een uurjte in de trein voordat we in the city waren. Vond het helemaal geen probleem, want ik ging bij het raam zitten zodat ik de hele reis naar buiten kon kijken. Ik vond het al heel erg vet om naar buiten te kijken en de omgeving te zien rondom the city. Ook kwamen we langs the airport, zo raar om weer na bijna 5 maanden te zien. Na een uurje waren we er dan eindelijk, vond het zo leuk om de stad in the rijden met een trein. Toen we uitstapten zijn Elizabeth en ik achter een man aangelopen, want we dachten dat hij wel een snelle uitweg wist, want het was zooo druk. En jaa hoor, voor dat we het wisten stonden we buiten bij Madison Square Garden. Het was echt mooi om te zien dat als je uit de trein stapt je opeens tussen alle gebouwen staat.

Ik kwam er ook achter in de trein dat ik mij mobiel niet meer had. Helemaal in de stress zoek ik alles door, kon hem nergens vinden! Toen heeft Elizabeth Terry gebeld of ze misschien het treinstation wilde bellen en ik een hele beschrijving gegeven van hoe mijn telefoon eruit ziet, thank god! Mijn telefoon lag nog op het treinstation en Terry had hem opgehaald.

Als eerste liepen we binnen bij Macy's. Alles was versierd en ze hadden een gaint mailbox voor santa claus waar je mail aan hem kon schrijven, ik dat natuurlijk ook gedaan. En omg de etalages in New York met kerst zijn echt WAUW. Ze doen echt heel erg hun best om alles ervan te maken. Macy's had als thema Snoopy, waarbij ze elk raam versierd hadden met bewegende mensen, dingen en muziek.

Ook heb ik de lekerste cupcake ooit op, zoals je kan verwachten van Amerika was die ook ERG groot, ging ik op de foto met de kerstman, hebben we gegeten bij het Hard Rock Cafe, liepen we over Times Square, zagen we een lichtshow bij Zaxby 5 ave, stond ik op de top van het Empire State Building, liepen we door Grand Central Station en natuurlijk alle super drukke, maar ook supere toffe straten in New York met alles erop en der aan. Precies zoals je verwacht het te zijn.

The Empire State Building was echt super vet. Ik had met de Travel Active groep al op the Rockefeller center gestaan toen de zon onderging maar nu was alles donker en zag je alle lichten in de stad. Het was echt super vet! Ik vind eigenlijk alles fantastisch.

' s Avonds rond half 11 namen we pas de trein terug tussen alle ice hockeyfans en vanaf Princeton station werden we weer opgehaald door Kevin en rond 12 waren we thuis na een super leuke en vette dag.

Nu ik dit verhaal geschreven heb, kom ik er ook achter dat ik alweer 6 maanden in Amerika ben. De tijd gaat echt absurd snel, helaas. Volgende week zijn er alweer try outs voor lacrosse waar ik bijna het hele jaar mee bezig ben geweest en na die week begint het seizoen dan eindelijk. Onze eerste game is op 16 maart (MIJN VERJAARDAG) en kan echt niet wachten! Ik ga waarschijnelijk verdedeging spelen en heb echt een top team, dus dit seizoen zal waarschijnelijk erg leuk worden! Ons goal: Going to states!

Ik begin het seizoen wel al met een blessure, heb namelijk shin splints. Er zijn geen medicijnen voor, de enige optie is niet meer rennen maar dat is al geen optie voor mij. Ik weet dat ik naar de sport dokter moet luisteren, maar ik ben eigenwijs.

Nog een x sorry dat het ietsje later is dan dat ik dacht, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Liefs,

Anne

Reacties

Reacties

Agnita

En weer een ervaring rijker! Wat geweldig dat je mobiel gewoon er nog is? Dat kan niet in Nederland hoor, ben je hem echt kwijt. Mooi Anne op naar je volgend verhaal xxxx

Moekie

Hee Annie !! Super leuk om te lezen !! Nog een half jaar ????????????

Veel plezier nog moppie xxxx

Rita

Hallo lieverd wat een super leuk verhaal zoals jij schrijft is er maar een dit is zo als jij bent en wat een geluk dat je mobiel gewoon op het trein station lag eerlijke mensen bestaan gelukkig nog 6 maanden al in Amerika waar blijft de tijd nog 4 maanden om te genieten van deze geweldige ervaring ik hoop dat je niet veel pijn zal hebben aan je benen als je met de lactose begint luisteren naar de dokter is niet cool maar wees wel zuinig op jezelf heel veel plezier met alles wat je nog gaat meemaken love you ????????

Loes

Mooi levensverhaal weer Anne ???? geniet nog van de laatste 4 maanden, voor je het weet zijn ze al voorbij en deze tijd komt niet meer terug. Wij kunnen niet wachten jou weer te zien....xxx

Loes

Wat raar....die vraagtekens waren een smilie.......

Papa

Wauw....................................

Monique Zwebe

Hey lieve Anne,
Wat een geweldig verhaal weer, en wat heb je in een korte tijd weer veel gezien en gedaan. En wat een mazzel dat je mobiel er nog lag, in Amsterdam was hij vast al weg geweest..........

En wat tof dat je nu dan echt mag mee doen met de game, maar zoals mama ook al zei, kijk wel uit voor je been. je moet er nog lang mee doen. Geniet nog lekker van alles wat je mee maakt daar. Hele dikke kus van Monique XXXXX

Iris

At the moment I'm supposed to do my math modeling but I was bored so decide to read your blogs!
And you think it's weird you lost your phone now again!?! Well he if you can lose it in New York you can lose it any where! And now you make your american experience a little bit more american with a awesome america blackberry. oh no wait it is an at&t phone!!! JK XD
Mijn les is nog steeds niet over so I'm gonna read it all again
P.S don't forget to talk to TANNER today or at least text him :P (yes I just totally did that)

TANNER

"You've Got A Friend In Me"

You've got a friend in me
You've got a friend in me
When the road looks rough ahead
And you're miles and miles from your nice warm bed
You just remember what your old pal said
Boy you've got a friend in me
Yeah you've got a friend in me

You've got a friend in me
You've got a friend in me
You got troubles and I got 'em too
There isn't anything I wouldn't do for you
We stick together, we can see it through
'Cause you've got a friend in me
You've got a friend in me

Some other folks might be a little bit smarter than I am
Bigger and stronger too
Maybe
But none of them
Will ever love you the way I do
It's me and you boy

And as the years go by
Our friendship will never die
You're gonna see it's our destiny
You've got a friend in me
You've got a friend in me
You've got a friend in me

TANNER

Play "With A Little …"
"With A Little Help From My Friends"

Billy Shears

What would you think if I sang out of tune
Would you stand up and walk out on me?
Lend me your ears and I'll sing you a song
And I'll try not to sing out of key
Oh I get by with a little help from my friends
Mm I get high with a little help from my friends
Mm gonna try with a little help from my friends

What do I do when my love is away?
(Does it worry you to be alone?)
How do I feel by the end of the day?
(Are you sad because you're on your own?)
No I get by with a little help from my friends
Mm I get high with a little help from my friends
Mm gonna try with a little help from my friends

(Do you need anybody?)
I need somebody to love
(Could it be anybody?)
I want somebody to love

(Would you believe in a love at first sight?)
Yes I'm certain that it happens all the time
(What do you see when you turn out the light?)
I can't tell you, but I know it's mine
Oh I get by with a little help from my friends
Mm I get high with a little help from my friends
Oh I'm gonna try with a little help from my friends

(Do you need anybody?)
I just need someone to love
(Could it be anybody?)
I want somebody to love

Oh I get by with a little help from my friends
Mm gonna try with a little help from my friends
Oh I get high with a little help from my friends
Yes I get by with a little help from my friends
With a little help from my friends

Iris

AWHH look what Tanner all wrote to you!!!!!
#goals #T+A #I'mguessingimgonnabedead

Tanner <3 Anne

"Count On Me"

[Verse 1:]
Oh uh-huh
If you ever find yourself stuck in the middle of the sea
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see
I'll be the light to guide you

We find out what we're made of
When we are called to help our friends in need

[Chorus:]
You can count on me like 1, 2, 3
I'll be there
And I know when I need it
I can count on you like 4, 3, 2
And you'll be there
'Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah
Ooooooh, oooohhh yeah, yeah

[Verse 2:]
If you're tossin' and you're turnin'
And you just can't fall asleep
I'll sing a song beside you
And if you ever forget how much you really mean to me
Every day I will remind you

Oooh
We find out what we're made of
When we are called to help our friends in need

[Chorus:]
You can count on me like 1, 2, 3
I'll be there
And I know when I need it
I can count on you like 4, 3, 2
And you'll be there
'Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah
Ooooooh, oooohhh yeah, yeah

You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go, never say goodbye
You know...

[Chorus:]
You can count on me like 1, 2, 3
I'll be there
And I know when I need it
I can count on you like 4, 3, 2
And you'll be there
'Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah
Ooooooh, oooohhh

You can count on me 'cause I can count on you

Tanner <3 Anne

"Chasing Pavements"

I've made up my mind,
Don't need to think it over
If I'm wrong, I am right
Don't need to look no further,
This ain't lust
I know this is love

But if I tell the world
I'll never say enough
'cause it was not said to you
And that's exactly what I need to do
If I end up with you

[Chorus:]
Should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?
Or would it be a waste
Even if I knew my place?
Should I leave it there?
Should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?

I build myself up
And fly around in circles
Waitin' as my heart drops
And my back begins to tingle
Finally, could this be it

[Chorus:]
Or should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?
Or would it be a waste
Even if I knew my place?
Should I leave it there?

Should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?

Should I give up?
Or should I just keep on chasin' pavements
Even if it leads nowhere?
Or would it be a waste
Even if I knew my place?
Should I leave it there?

Should I give up?
Or should I just keep on chasin' pavements?
Should I just keep on chasin' pavements?
Ohh oh

[Chorus:]
should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?
Or would it be a waste
Even if I knew my place?
Should I leave it there?

should I give up?
Or should I just keep chasin' pavements
Even if it leads nowhere?

IRIS

“Or should I give up or should I just keep chasing pavements. Even if it leads nowhere.” ~Adele

Bad advise Adele I say go all in!!!!!!!!

IRIS

Love is worth fighting for

IRIS

"Love Alone Is Worth The Fight"

I'm trying to find where my place is
I'm looking for my own oasis
So close I can taste this
The fear that love alone erases

So I'm back to the basics
I figure it's time I face this
Time to take my own advice

Love alone is worth the fight
Love alone is worth the fight

And I never thought it'd come to this
But it seems like I'm finally feeling numb to this
The funny thing about a name is
You forget what the reason you were playing the game is

And it's all an illusion
A 21st century institution
So I'm headed down the open road unknown

And we find what we're made of
Through the open door
Is it fear you're afraid of?
What are you waiting for?

Love alone is worth the fight
Love alone is worth the fight

We're only here for a season
I'm looking for the rhyme and reason
Why you're born, why you're leaving
What you fear and what you believe in

Why you're living and breathing
Why you're fighting it and getting it even
Let's go headed down the open road unknown

And we find what we're made of
Through the open door
Is it fear you're afraid of?
What are you waiting for?

Love alone is worth the fight
Love alone is worth the fight

Yeah, yeah, yeah
Oh! Oh!

Here we are, here we go
Where the road is our own
Hear it calling you home
Here we are, here we go!

Love alone is worth the fight
Love alone is worth the fight
Love alone is worth the fight
Love alone is worth the fight
Love alone is worth the fight












Look a even found a song about it!!!!!!!!!

Iris

How dead am I?
Or can I keep living?
What are you gonna do to me?!?!?!?
Please nothing to embarrassing!!! I'm begging you!!! I see him everyday like way to many times. Don't do any thing to me!!!

I'M BEGGING YOU!

Iris

Do you think I should go and do some schoolwork??
Oh never mind I don't have anything to do!
I just finished my semester. BOOM!

Iris

You know I mean no harm right?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!