Oktober

Hii Dutchies,

Vandaag ben ik hier alweer84 dagen! De tijd gaat echt zooo snel. Oktober ging echt super snel, maar was wel weer erg leuk! De herfst begon en de bladeren begonnen allemaal te verkleuren en het is zoo mooi, omdat ik allemaal bergen om me heen heb. Ook alles komt in herfst thema, maar dan ook echt alles! Oh, en er komt eten, drinken, kaarsen enz met pompoen geur en het is het vreselijkste ding wat ik ooit heb geroken of gegeten, gadverdamme dat is echt niks voor mij,

Spirit week 2015

Maandag: Movie Monday. Iedereen ging verkleed als zijn favoriete film en echt de halve school was Grease. Ik deed hier niet aan mee,waarom? geen idee.Er was ook een geweldige. Iemand deed Peter pan en de ander wasPeter Panhelemaal in het zwart, het was namelijk zijn schaduw.

Woensdag: Way Back Wednesday. Iedereen was verkleed als een tijdsperiode, zoals de 80's of 90's. Ik had een tye die shirt gemaakt voor die dag.Woensdag was ook de powder puff games avonds. Het was echt super leuk. Voor de game verzamelden we met zn alle en oefenden nog wat plays en technieken endaarna gingenwe met zn alle door naar de footballstadium op school.De game starte om 6 uur en duurde ong 40 min. Ik stond in het veld voor20 sec maar ik vond het echt geweldig. De seniors wonnen met 24-22 van de juniors! YEAAH we rendenmet zn alle het veld op en sprongen en alles.Was echt heel erg leuk.

Donderdag: Tacky Tourist day. Iedereen droeg hawai shirts, camera's, zonnebrillen, hoeden en crocs. Crocs is hier echt een ding. Ik droeg mijn NY petje, American flag shirt eneen klein vlaggetje in mijn hand die licht gaf!

Vrijdag: Rep your grade. De freshmans waren wit, sophmore'sgroen, juniors oranje/maroon en de seniors black. Ikdroeg samen met de andere meiden van powder puff onze shirts. Ook hadden we de pep rally, om je football teamte supporten met de homecoming game, die s avonds was. De seniors zatenaan deene kant van de gymzaal en de andere zaten aan de overkant. Ons vaak was helemaal zwart, iedereen droeg zwart. Was erg leuk om meegemaakt te hebben. Savonds wonnen we de game met 24-0.

Zaterdag hadden we de school dance. Na de gamehad ik met vriendinnen een sleepover en de volgende dag zijn we de hele dag wezen chillen en hebben we ons eigen make-up, nagels en haar gedaan. Het was heel erg gezellig. Om 5:30 zijn we foto's wezen maken in Downtown Roanoke, waar het echt heel erg mooi is. Daarna zijn we met onze jurken naar een pizza restaurantje gedaan Benny's Macoroni, want waarom zou je veel betalen voor een diner als je voor 5 euro een pizza heb zo groot als je gezicht en wat te drinken. Was echt heel erg grappig want we waren veel te over dressed voor daar. Na het eten zijn we naar de dance gegaan, het was heel erg leuk en zag ook veel bekenden. Was niet zo druk voor zo een grote school, maar het was toch leuk.

Voor de rest school is nog steeds hetzelfde en heb me eerste rapport gehad! 5x een A en 1x een B dus voel me nu best wel slim!

Ook doe ik elke week nog Lacrosse op zaterdag en de ene keer is het dinsdag of donderdag. Het is echt heel erg leuk en het gaat elke training steeds beter. Kan niet wachten tot wanneer het seizoen begint, moet nog wel even wachten tot eind februari. We trainen elke keer met echt gezellige meiden. Op zaterdag 31 okt (GEFELICITEERD MAM) hadden we een lacrosse kamp samen met middle school. Het duurde van 9 tot 2 en we trainden de hele tijd. Was erg gezellig en heb weer veel geleerd. Oh en trouwens de coach vond dat ik een goede houding had en dat ik daardoor het team zowiezo zou halen, ahahha ben opgelucht want ben duidelij kniet zo goed als de andere meiden die het al zo lang doen.

Ik weet dat dit niet in Oktober was maar vind het gewoon leuk om te vertellen. Op maandag 2 nov ging ik naar mijn eerste zumba klas, ahahah wie ziet mij nou zumba doen!? Het was echt heel erg leuk en ik was met nog andere meiden van mijn school. Het was zoo gezellig en waarschijnelijk ga ik dit nu elke week doen. Man, ik voel wel mijn benen.

En natuurlijk ga ik nog elke zondag ochtend en avond naar de kerk toe. Avonden zijn leuker (ahah ook omdat ik altijd nog niet wakker ben in de ochtend) ook omdat ik dan koor heb en vind het nog steeds erg leuk, ons eerste "concert' is 8 nov.

November zit weer vol met leuke dingen. Zo ga ik van 13 tot 15 nov een weekendje weg met mijn kerk groep en heb er onwijs veel zin in en hoef niet zo lang meer te wachten!En ik ga met thanksgiving (geen idee wanneer dit is denk ergens eind november) naar Georgia voor een weekendje, zo erg veel zin in en familie is daar dan ook, kan niet wachten.

Hoop dat het met iedereen in Nederland (of als je op vakantie bent ofz ahahhaahah) ook gwn goed gaat en ik mis jullie wel een beetje hoor! Succes met het koude weer, want dat mis ik echt niet!

Groetjessss,

Me!

Reacties

Reacties

mama

Lieve Anne wat is het toch fijn om te lezen wat je allemaal meemaakt in dat verre Amerika, wat heb je toch een super leuk leventje nu zoals je schrijft zo beleef je het ook dank voor je felicitatie, super goed rapport ben trots op je.
Heel veel plezier met de dingen die je gaat beleven in de maand november en ik kijk alweer uit naar je volgende blog. ik mis je ook maar blijf lekker genieten groetjes aan Elisabeth Dikke kus van mij xxxx

tante ank

Lieve Anne ik geniet onwijs van je verhalen je hebt het goed voor elkaar girl a great time love you

Mariska

Lieve Anne,

Fijn om te zien en te lezen, dat je het zo naar je zin heb! Geniet ervan, liefs x-

Agnita

Anne , leer je ook nog iets?????Alleen maar feest, en uhhh heb je een verkleedkoffer bij je? Elke keer iets anders aan????Verder zalig om te lezen hoe geweldig je het hebt????

Rob

he lieve anne !! Het is echt super leuk om alles van je te lezen ! En ik zie ook altijd precies voor me hoe je op dingen reageert en zegt ! ????????

Veel plezier nog lieffie ! ??????

MoniqueZwebe

Lieve Anne,
Wat heb je weer een hoop beleefd zeg, het is er ieder geval niet zaai. En wat goed dat je een goed rapport heb, en dat allemaal in het engels. Top hoor meis. En dat je zo netjes elke zondag naar de kerk gaat........die zit vast om de hoek!!!!! Lieve Anne, geniet van de leuke dingen die je deze maand heb. Hele dikke kus van Monique Zwebe. XXXX

Loes

Hi "American" girl!

Wat jammer dat je maar één keer in de maand schrijft, ik kijk er steeds naar uit... gezellige verhalen. (Je moet eens een boek gaan schrijven!)
Ik proef nog steeds uit jouw verhalen dat je het heerlijk naar je zin hebt, FIJN! Veel plezier met alles wat je weer in November mee gaat maken!! Dikke knuffel XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!