Sneeuw, New York en updates

Hii,

Daar ben ik weer! Ik dacht laat ik maar een verhaaltje gaan schrijven, want met deze sneeuw kan ik toch niet echt ergens heen. Ikkan het niet echt meer herinneren wanneer ik de laatste heb geschreven, volgens mij rond thanksgiving.

In mijn laatste les uur op donderdag kreeg de lerares een telefoontje dat de scholen vrijdag dicht zullen zijn door al het sneeuw wat er zou gaan vallen. Ik helemaal vrolijk: sneeuw + vrij, een betere combinatie kun je niet krijgen. Natuurlijk had Lacrosse gewoon nog zijn training, terwijl alle andere sportteams naar huis gingen. Yeah,2 uur rennen op trappen en door de school en laatste halfuurtje in the weight room (wat trouwens erg stinkt, want het football team is altijd before us)

Na heerlijk uit te hebben geslapen op vrijdag (wat ik trouwens nooit meer kan doen want op zaterdag ochtend heb ik Lacrosse en op zondag ochtend kerk) keek ik meteen naar buiten en ja hoor er ligt ontiegelijk veel sneeuw en het sneeuwde nog steeds. Ook op zaterdag sneeuwde het nog en ben ik naar buiten gegaan om te kijken hoe de buurt eruit zag. ALLES lag vol met sneeuw en je zag mensen fanatiek hun drive way schoon maken, terwijl er nog veel sneeuw verwacht werd.

Oh en trouwens laat ik maar vertellen over mijn trip in winterbreak. Op de eerste zondag van mijn vakantie zijn Elizabeth en ik in de auto gegaan richting New Jersey toe. Daar woont de zus van Elizabeth Terry en haar gezin. Onderweg stopte we even in Hersey Park,Pennsylvania, want vrienden van Elizabeth hadden een lunch voorbereid. Ze wonen daar, omdat ze daar werken in groote huizen voor kinderen die het niet al te goed hadden in hun eigen huis. Echt een heel verhaal en we kregen ook nog een tour door het hele park.

Op zondagavond kwamen we laat aan bij de zus en heb ikbijna de hele familie ontmoet, want Kevin dezoon zou pas op woensdag komen.Weverbleven hier voor een week.We hebben echt leuke dingen gedaan.

Maandag: ik ging met Katherine en haar vriend wezen winkelen,

Dinsdag zijn Elizabeth en ik naarNew York geweest in de trein (ik ga daar nog wel een apartverhaal over schrijven)

Woensdag ben ik naar een groot winkelcentrum geweest, wat helemaal versiert was voorkersten heb ik de zoon van Elizabeth ontmoet.

Donderdag (kerstavond): hebben we met het hele gezin + omade musical Christmas Carol gezien en daarna metz'n alle uiteten gegaan bij echt een super lekker restaurant (vooral de toetjes, je raad het vast alchocola)ens'avonds zijn we met z'n allenaar de kerk toe gegaan.

vrijdag (kerstdag): Die dag kwam de zus van Kevin (husband of Terry) met een super schattig hondje en de broer van Kevin met z'n hele gezin, we waren dus met een grootte groep voor kerstmis. We hebben gezellig met z'n alle gezeten en gepraat enz. De broer van Kevin had ook twee meiden, eentje 15 en de andere 12 dus daar heb ik de hele dag mee gezeten en het was erg gezellig, s' avonds hebben we de film Elf gekeken en later heb ik met de jongeren, terwijl de ouderen al op bed lagen Ted 2 gezien.

Zaterdag: s ochtends hebben we met iedereen in de keuken gestaan om te ontbijten en geloof me als je de verse pannekoeken wilde dan moest je er haast om vechten. Het was wel echt heel erg gezellig. Na het ontbijt heb ik mijn spullen bij elkaar geraapt en zijn we onderweg naar huis gegaan. Vond het wel jammer om van iedereen afscheid te nemen. In pennsylvania zijn we weer gestopt bij een baker om gluten vrije gebak te halen voor Elizabeth en de vrienden + zoon waar we afgelopen zondag waren hebben we daar ontmoet en wat gedronken en ik had debeste brownie van me hele leven op.

Ik vond het echt super leuk deze trip en zou graag nog wel een keer terug willen. Kan ook want als ik wil kan ik altijd daar verblijven als ik terug ben in Amerika.

Voor de rest gaat de tijd echt super snel, het is al bijna alweer Februari. Vandaag begon ook de "Birthday week" voor Elizabeth, ze is namelijk zaterdag jarig en ze verteld mij altijd datze in Amerika deverjaardagen voor een weekvieren,natuurlijk.Dus nu heb ik voor elke dag een klein cadeautje.

Van 22 feb tot 26 feb is ook de try out week voor Lacrosse en daarna weet ik of ik het team gehaald heb, al zeggen de coaches dat ik het team al gehaald heb door al die keren te komen als ik training had buiten het seizoen. Na die week begint het seizoen en gaan we door tot juni.

In maart ben ik nog een keertje jarig en heb ik de eerste lacrosse game op mijn verjaardag. Ook word de William Byrd High School lip dub opgenomen. Ik zelf ga met een vriendin een stukje playbacken en heb er echt heel erg veel zin in. Dit allemaal is voor de senior video, waar ik ook nog geinterviewd voor ga worden.

Natuurlijk ga ik nog steeds naar de kerk en doen we echt leuke dingen. School gaat ook nog steeds goed, vorige week was de laatste semester begonnen.

Heb weer echt super leuke dingen te doen aankomende tijd en kan niet wachten. En ik hoop dat er nog wel meer sneeuw komt, want hopelijk kan ik dan gaan snowboarden in de buurt. Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en wens jullie een fijne maandagavond!

Liefs,

Anne

Reacties

Reacties

Loes

Krijgen we de lip dub ook te zien? Lijkt me gaaaaff om aan zoiets mee te doen!!! Veel plezier alvast. XXX

Rita

Super leuk geschreven wat beleef je veel leuke momenten zeg de tijd vliegt zo voorbij hoewel het voor jouw wel langzamer mag gaan ik hoop dat je kan snowboarden in de straat bij elizabeth heel veel plezier met alles love you xxx

Marijke

Wat ben je toch een heerlijke Chick! Blijft leuk om je verhalen te lezen helemaal omdat je het zo schrijft alsof je gewoon naast ons op de bank zit. Blijf genieten lieverd! ???? xx

Marijke

Die gekke vraagtekens was een hartje hoe suf!

Wil vermeij

Leuk je verhaal. Fijn dat je zo geniet
Zie hier op fase boek foto's dat mensen in badkleding in de sneeuw duiken net als in een zwembad. Is er bij jullie ook zo veel

Pap

Lieve Anne WEER een geweldig verhaal. Het lijkt je weinig moeite te kosten om ze te schrijven en jouw genieten spat eraf. Op naar de volgende xxx

Agnita

He Anne , fantastisch allemaal . Iedereen aanmoedigen om 1 jaar high school te gaan doen! Aanrader !
Veel genieten , entiteiten schrijvens xxx

Marianne van Rijn

Hé lieve Anne, wat super dat er zoveel sneeuw is gevallen en je sneeuwvrij hebt van school! Geniet er maar lekker van.... Je schrijft zo heerlijk dat je het gevoel hebt er bij te zijn! Een ander verborgen talent!! Voor nu blijf lekker genieten en een lieve dikke knuf van mij... XX

Monique Zwebe

Lieve Anne, wat heb je weer een hoop gedaan. En wat gaaf dat er zoveel sneeuw is gevallen. Zal wel gaaf zijn dat je nog kan snowboarden daar. En je haalt vast wel je sport intree.
En wat leuk dat ze in Amerika een week lang een verjaardag vieren. Heb je mazzel straks in de week van 16 maart........ Laura heeft het maar 1 dag!!!!!!!! Lieve meis, geniet nog heerlijk van alle dingen die nog gaan komen en die je gaat doen. Een hele dikke kus van Monique XXXXXXXXXXXXXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!