Thanksgiving trip to Buford,Georgia

Hii y'all,

Ten eerste wil ik zeggen HAPPY THANKSGIVING. Ik weet dat dit te laat is, maar dat boeit mij niet. Woensdag vertrokken Elizabeth en ik naar Georgia om thanksgiving te vieren met Elizabeth's zus Jane en haar familie. We bleven daar van woensdag tot zondag. Het is 420 miles (ongeveer 676 km volgens google) away from Vinton, dus een lekkere lange reis.

Woensdag

Op school hadden een early dismassel, dus ik was om 1:25 al uit. Mijn laatste blok was ook een girls basketball game, was echt leuk om te zien en ik werd te fanatiek.Thuis heb ik nog mijn laatste dingen bij elkaar gepakt en gewacht tot Elizabeth thuis kwam, om 3:10 vertrokken we dan eindelijk. De reis is ongeveer 6 uur, maar wij deden er 8 uur over, oeps. Kwam omdat we een paar keer gestopt hebben, want ik moest vaak naar de wc en we hebben nog wat gegeten onderweg. Oh en we redenverkeerd,want blijkbaar kan ik niet zo goed routebeschrijvingen lezen.We reden door Virginia, North-Carolina, South-Carolina en Georgia en in elke staat gelopen (wow bijzonder). Om 11:20 kwamen we eindelijk aan en was alleen Jane nog wakker.

Donderdag THANKSGIVING

Ik sliep beneden en het was een open ruimte met een bed, dus werd al lekker vroeg wakker omdat iedereen naar beneden kwam. Ik ontmoette Bill, de man van Jane en Olivia, Victoria en John, de kinderen. Natuurlijk ontmoet ik ze als ik net wakker word, maar okay daar moestik het maar mee doen. Heb de hele tijd buiten gezeten met de hond Becker, want die was zooooo schattig en de zon scheen. Voor de rest hadden we een relaxte dag en deden we niks. 'S avonds aten we het typische thanksgiving diner: Turkey, mashed potatoes, sweet potatoes with marshmellow (trust me, dit is zoo lekker), stuffing (geen idee wat er in zit, want als ik het vraag zeggen ze dat het gewoon stuffing is) en groente. Het was echt heel erg lekker en gezellig aan tafel. We waren allemaal in onze sweatpants dus het was lekker relaxt. Het toetje maakte mijn dag helemaal compleet, chocolade taart! Er was ook pumpkin pie, maar dat kan ik niet waarderen ugh pumpkin. Het was mijn eerste en laatste thanksginving en ik vond het echt heel erg leuk.Om de avond af te sluiten keken we macy's christmas tree (ik denk dat het programma zo heet) Bekende mensen gingen kersliedjes zingen en de enorme kerstboom in Atlanta werd aangestoken met vuurwerk en alles.

Vrijdag BLACK FRIDAY

Die ochtend werd ik wakker gemaakt om 10 uur, want we gingen naar het winkelcentrum om te winkelen voor een korte tijd, en we wilden er vroeg bij zijn want het was natuurlijk black friday.Om 11 uur vertrokken we zonder Bill enJohnnaar het winkelcentrum en het was albest wel druk.Het was weerbijzonder om dit mee te maken, vooral de kilometer lange rijen. Daarna zijn Jane, Victoria, Olivia en ik naar Atlanta gegaan. We gingen naar TheWorld of Coke. We stonden echt ontiegelijk lang in de rij en de zon scheen de hele tijd, geen schaduw en natuurlijk had ik een sweater aan, na 1,5 uur waren we eindelijk binnen. Het was echt mooi en in kerstsfeer (yess kerstmis) We keken een 3D film, hoe het gemaakt werd, de geschiedenis en gingen naar de kluis waar het geheime recept ligt (zeggen ze, geloof er niks van) en het leukste was het eind. We konden gratis frisdrank proeven van over de hele wereld. Sommige waren echt zoo lekker, maar er waren sommige vreselijk ugh. Ik kreeg een fles cola mee naar huis en kocht nog een beker in de souveniershop, het was ROZE kon het niet laten liggen! Daarna zijn we door gegaan naar het aqarium, is de grootste in the United States. Het was best leuk om al die dieren te zien, omg er waren ook zulke enge vissen. Oh, en heb Laura ook nog gezien, de walvis (grapjeee Lau, hou van jouwww <3) Om 8 uur waren we klaar met alles en gingen we wat eten, want ondertussen hadden we wel honger. Komen we aan bij de parkeergarage, was die al gesloten (zo raar voor een vrijdag avond) heel gedoe met de beveiliging maar we konden eindelijk bij de auto en reden naar restaurantzaxby's. Het was echt zoo lekker! (btw veel eten is hier heel lekker) Had een erg leuke dag en was ook echt doodop toen ik thuis kwam.

Zaterdag

Die ochtend heb ik eindelijk uitgeslapen tot 11 uur lag ik in mijn bed! Kan namelijk niet meer uitslapen buiten de vakanties: zaterdagochtend Lacrosse en zondagochtend naar de kerk, dit elk weekend, maar geen probleem want vind het erg leuk om te doen. Jane had de beste pannekoeken ooit gemaakt, banaan chocolate chips pancakes! Om 1 uur ging we naar het water toe en gingen we varen. Het was echt leuk en gezellig. Werd na een tijdje wel belachelijk koud, natuurlijk toen had ik mijn sweater niet aan. Toen we terug waren zijn Elizabeth en ik naar het park gegaan om te wandelen (jaa pap dit was vrijwilig ahah ik - wandelen, rare combinatie) en daarna hadden we met z'n alle avond gegeten. Na het eten hebben John, Victoria en ik de hele avond op de Wii een game gedaan, snapte er helemaal niks van, drukte gewoon maar op wat knopjes. Vond het wel echt heel erg jammer, want vandaag was de laatste dag en de volgende dag gingen we alweer naar huis.

Zondag

Elizabeth maakte mij om 7 uur s ochtend wakker, top! Ze wilden vroeg vertrekken om zoveel mogelijk verkeer te vermijden. Ik moestnog snel alles bij elkaar gooien, want was vergeten in te pakken de avond van te voren. Om 7:58 precies reden we weg nadat we uitgezwaaid waren door iedereen. Heb in de auto maar verder geslapen, want ik haat ochtenden. Mijn ontbijt was typisch amerikaans: macdonals. Ik had een chicken biscuit en hashbrown (aardappel) voor mij werd het lunch, want ik kan dat niet eten in de ochtend. We hadden geen last van file's maar gingen weer verkeerd, dus een grootte deel van de reis gingen we door landweggetjes en geen snelwegen, ahahah daarom duurde het weer best lang en natuurlijk nog een paar keer gestopt, ook een keer om een foto te maken van een enorme perzik (lijkt meer op een kont) als watertoren. Om 4 uur waren we eindelijk thuis.

Mijn thanksgiving was super leuk en vond het erg leuk om meegemaakt te hebben. De familie van Elizabeth is super aardig dus voelde me meteen thuis. Ze zeiden ook: our home, is your home. Het ging alleen veels te snel voorbij.

Ik kan niet wachten voor december want bijna KERSTMIS. We hebben plannen om met kerst naar New York te gaan en ik zie de hele familie een weekend in Pennsyvania, super leuk dus. Ik weet het lekker lang verhaal weer, maar ik wilde alles vertellen!

Groetjes aan huis en iedereen, love u!

Byeeee

Reacties

Reacties

Monique Kusten

Wat een geweldig verhaal weer Annieee :) Uit alles blijkt dat je t reuze naar je zin hebt. Blijf heerlijk genieten van alle moois en lekkers, smullen wij hier ondertussen van al jouw belevenissen!!!

Heel veel liefs uit dat kleine sprookjesdorp in Brabant xxx

rita

Wat super om te lezen hoe je van alles en iedereen geniet wat een avonturen maak je mee en idd typisch het leven van Anne, ik zie het helemaal voor me zoals je de reis beschrijft heerlijk.
Blijf vooral genieten van alles wat je meemaakt.
Groetjes aan Elisabeth van ons.

Heel veel liefs van mam xxx

Monique Zwebe

Lieve Anne,

Wat een mooi lang verhaal heb je weer gemaakt. En ook weer een hoop beleeft.
Wat geniet je toch heerlijk daar. En wat maak je toch een hoop mee meis.

Geniet nog lekker daar, is het al in de kerst sfeer aan gekleed??

Een hele dikke kus van Monique en de rest van het zooitje natuurlijk.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Rob ( Moekie )

super leuk om alles te lezen Annie ! ???? geniet er verder nog heel erg van !????

Heel veel kusjes Robje ??????

Tante Wil.

Zo mooi om te lezen, af en toe iets in het Engels, en zo ie zo te lezen dat je je thuis voeld. Geniet nog maar fijn. Groetjes van ons

Duck

Leuke verhalen Anne.

Thanksgiving kunnen we thuis ook wel houden. Geen probleem. Alleen dan wel met kip.

Ben je niet naar de m&m store geweest.
Is ook leuk.

Gr je nicht duck

tante ank

Super leuk geschreven Anne je geniet er echt van twee keer kerst ben jaloers maar super fijn voor je dat je dit allemaal mag mee maken have fun and hear you the next time love you xxxx

Christel

Hoi Anne, Wat heerlijk weer een verhaal van je belevenissen lezen. En zo lekker herkenbaar. Thanksgiving, Black Friday en dan direct door naar de Kerst. Blijf vooral genieten van alles wat op je pad komt.
En euh...kalkoen kun je in NL ook komen. Dus gewoon een keer Thanksgiving vieren met je familie. Alleen de kruiden voor de stuffing zijn lastig aan te komen.
Groeten de vakantie buurtjes.

Joke

Heb je weer super gezellig en leuk geschreven Anne.
Een hele gezellige december maand, en groetjes van de Schippertjes.

Papa

Lieve Anne , ik ben blij om weer te lezen dat je geniet. Wel leuk om te lezen dat je met Elisabeth aan de wandel ben geweest. Dat spreekt mij wel aan. Ga zo door schat en ik kijk uit naar jouw volgende verhaal. Dikke kus van je vader XXX. (o.m.g. dat kan iedereen lezen, AKWARD)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!