Last part of September

Hi y’all

Het is alweer het einde van september, tijd gaat echt absurd snel! Ik heb het nog steeds er naar mijn zin en doe allemaal leuke dingen waar ik echt heel erg zin in heb. Ik vertel het je allemaal (dat probeer ik tenminste)

Week 38

Deze week stemden we voor onze President, Vice-Presendent, Treasure en secratese. Ik stemde gewoon op de mensen die ik kende. Iedereen hangt posters op door de school met stem op mij enz.

Er waren voor soccer open trainingen op vrijdag en om mee te doen moet je een physical hebben, dus moest ik naar de dokter om je te laten testen en alles. Ik had pas een afspraak voor de volgende week woensdag dus baalde best erg, leek wel of iemand het gehoord had of iets, want Elizabeth kreeg een telefoontje en kon al woensdag terecht dus ik was erg blij! De training was erg leuk, erg gezellig en aardige meiden en kon wat spullen van ze lenen, het ging ook best goed!

Die avond na soccer practise ben ik met Callie, Jenna en Emily naar een Grieks festival gegaan in Roanoke. Het rook daar zoo erg lekker en had echt honger, had namelijk nog niet gegeten. Was alleen zo erg druk dus zijn we naar Benny’s pizzaria gegaan in Downtown Roanoke. Ik reed samen met Callie en we waren de weg kwijtgeraak dus wij door al die straten gelopen kondn het nog steeds niet vinden, politieman gevraagd, konden het daarna nog steeds niet vinden. Blijken we alleen maar om het hoekje te hoeven en jaa hoor daar was het. De pizza was echt amazing en zo groot! Was erg gezellig die avond. Geen football game, vond best jammer maar was veel te ver weg. Ze verloren met 40-41, grrr.

Op Zaterdag ben ik wezen winkelen voor cleats, soccersocks en sportbh’s want jaa die heb ik ook gewoon nodig. Uiteindelijk kom ik thuis met nieuwe kleren ahaha super logisch, maar ben er echt heel erg blij mee. Heb een nieuwe trui gekocht, ik noem het me Back to School on Monday mornings trui, want jaa ik en maandag is geen goede combinatie, hou er van om mijn wekker the snoozen.

En natuurlijk op zondag is het tijd voor kerk, jaa ik ga naar de kerk. Op zondagochtend om 9:50 is er een bijeenkomst (weet niet precies hoe ik het moet noemen) met allemaal jeugd. Echt bijna iedereen zit op William Byrd dus het is echt heel erg gezellig. In november gaan we een weekendje weg met zijn alle. Heb er zoveel zin in! Was ook weer erg gezellig met iedereen. Op zondag avond heb je choir, dus ik werd opgehaald door Joanna en in de auto oefenden we al onze zangkunsten (joanna kan zingen, ik niet) maar het was zo leuk, de liedjes niet echt mijn ding maar het klonk wel echt heel erg mooi als iedereen zijn deel zingt, samen met Joanna en Amanda ben ik Alto’s geen idee wat het betekend, ik zing gewoon de tekst die Joanna aanwijst, want wist echt niet waar ik het moest vinden. Na choir heb je Extreme, zelfde dan in de ochtend maar iedereen is veel drukker, ahah zondagochtend zijn hard. Is altijd erg gezellig met iedereen en heb natuurlijk paar mensen nederlandse woorden laten zeggen terwijl ik daarna zowat lachend op de grond lag.

Week 39

Mijn maadag begon goed, dus niet! Het regende de hele dag maar dan ook echt de hele dag. Super dacht echt dat ik weer in Nederland was. Gelukkig heb ik super lieve vriendinnen die me een ride naar school geven zodat ik niet in de regen hoef te lopen. En natuurlijk op de weg naar huis val ik in de modder, mijn dag kon niet meer stuk.

Mensen denken hier dat als je rood haar heb, je meteen familie bent (dat is super normaal kuch kuch) Er kwam namelijk een random person naar iemand toe waarmee ik in study hall zit en vroeg of wij zusjes waren, waarom? Omdat we beide rood haar hebben. Ahahah moest er echt heel hard om lachen.

Ik ga try outs doen voor soccer maar ook voor Lacrosse, dus deze week hadden we een meeting. En de coach is super relaxt, ik mag spullen lenen en hij zorgt ervoor dat ik wat extra training krijg omdat ik nieuw ben. Heb het nog nooit gespeeld, maar ahaha probeer het toch. Zaterdag ochtend is mijn eerste training, yeah.

Ook ga ik meedoen met de powder puff game op 21 oktober. Ik ga dan met het senior meiden team tegen het junior meiden team spullen. We doen football en de jongens zijn de cheerleaders. De jongens zijn erg serius over hun outfits met rokjes en al, gewoon geweldig! Heb er echt heel erg veel zin in, we ontwerpen shirts en hebben wat trainingen met elkaar. Ik ben #16 en mijn nickname is Dutchie. Kan niet wachten.

Vrijdag regende het weer letterlijk de hele dag, vond het echt niet tof! Hierdoor ging soccer practise niet door en lacrosse gaat ook niet door. Ik heb echt een hekel aan regen. Ook deze week geen football game, want het is bye week, maar volgende week weer eindelijk.

Zaterdag zijn we naar een vriendin van Elizabeth gegaan in Salem. Ze heeft namelijk een baby gekregen op dezelfde dag dat ik in Amerika lande, vind ik best cool. De baby was zoo sgattig en lief. Heb hem vastgehouden en natuurlijk ging die huilen. Ook hebben we daar geluncht en zijn we weer terug naar huis gegaan. Thuis heb ik echt lang met Emma en Iris geskyped, was echt heel erg gezellig en leuk om ze weer te zien.

Op zondag was het weer church time. S ochtends hetzelfde zoals altijd en natuurlijk was het weer gezellig. Heb ook mijn huiswerk gemaakt die dag, want ja dat moet ook gebeuren. Huiswerk was een strip maken over een verhaal, dat is nog een relaxt. S avonds weer terug naar kerk met Joanna en haar cousin en natuurlijk de longen uit ons lijf zingen. We hebben een concert ergens in December rond kerstmis ahahh en we doen een gospel lied, geweldig. Daarna door naar extreme, waar het ook weer erg leuk was. Kwam ik thuis heeft de buurvrouw een stukje taart voor me meegeven was zoo lekker en zoo lief. Vorige week had ze ook al een cake gebakken en was zoo lekker.

School is nog steeds erg leuk en de vakken zijn best makkelijk te volgen. Heb het nog steeds erg naar mijn zin en ga allemaal leuke dingen doen. Voel me steeds meer thuis hier en meer american, ahah zo raar om te zeggen maar ik ga gewoontes van hun overnemen. De tijd gaat echt absurd snel ben hier en geniet er volop van. Foto’s zal ik proberen te plaatsen op facebook, want ik vind het irritant op mijn blog want het lukt niet zo goed, ahaha

Oh en heb trouwens besloten om een keer per maand een blog te schrijven. Dus spreek jullie weer aan het eind van October.

Byeee guyss

Reacties

Reacties

Je vader

Lieve Anne weer een heerlijk verhaal Anneom te lezen. Het doet me deugd te merken dat je het nog steeds naar je zin hebt. Blijf genieten schrijft een trotse vader. Hoewel ik je mis schat gun ik het je van ganser harte. Liefs en een hele dikke kus xxx

rita

lieve Anne wat een heerlijk verhaal om te lezen en fijn dat je het naar je zin hebt we missen je allemaal maar als jij het leuk hebt dan vliegt de tijd en lekker blijven genieten dat is het belangrijkst love you

Loes

Lieve Anne, je hebt het weer voor elkaar gekregen om me aan het lachen te krijgen met je leuke verhaal. Je bent blijkbaar een "zangeres" met een lager stembereik... een alt dus (net als mij) . Wat heb je het toch druk met allemaal leuke dingen. Jij kan straks echte levensverhalen vertellen! HELP....Het is een stuk stiller zonder jou hier hoor, maar geniet maar lekker van deze tijd. Dikke kus XXX

Monique Zwebe

Lieve Anne, wat ben jij aan het genieten daar. En wat onder neem je veel zeg.......
Straks kom je als een echte zangers terug. Hahahahaha.
Ga gauw weer op je Facebook kijken voor de leuke foto' s. Had er laatst al een paar gezien. Geniet nog van alle dingen en we wachten je volgende verhaal weer af.
Ene succes met je zang talent...

Dikke kus van Moon. XXXXXXX

jennifer

Super leuk om te lezen tot je het naar je zin hebt en zoveel leuke dingen onderneemt! Enjoy Dutchie!

Liefs en xxxxxx jen en de rest

Agnita

He Anne , echt niet 1 x in de maand schrijven! Duurt vedels te lang ! Maar wijffie wat een belevenis zeg! Maar helaas moet ik wachten op het vervolg????????laterrrrrrr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!