Eerste maandje Amerika

HI!

Vandaag ben ik dan alweer een maandje weg van huis. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en gelukkig nog geen last van heimwee gehad. Ik vind het zelf nu al moeilijk om weer terug te schakelen naar het Nederlands, ben het namelijk niet meer gewend.Als je somsengelse woorden leest, dan ben ik het nederlandse woordgewoon vergeten en kan ik er niet meer opkomen.

Ik heb het erg naar mijn zin op school en ben al best gewend hier. Loop nu nog minstens 1x per week de verkeerde klas in of de verkeerde kant. Ik vind het al een hele verbetering :) Mijn rooster is in mijn eerste twee weken volgens mij wel 4x veranderd, maar heb eindelijk een vast rooster. Heb zulke leuke mensen leren kennen op school en het lijkt net of ik ze al jaren ken.

De footballgame's zijn nog steeds geweldig. Elke game is een ander thema voor in de dogpound. De game tegen Hidden Valley was White out. Iedereen was in het wit en sommige in toga's om Hidden Valley belachelijk te makkelijk, was echt gewelidig.De game van afgelopen vrijdag tegen Salem was rood, wit en blauw. Ik voelde me toen een echte Nederlander ! We hebben wel dik verloren tegen Salem, maar ach ze doen het beter dan vorig jaar. En trouwens de guys van het football team zijn geen probleem om naar te kijken, das ook wel puntje waarom ik het zoo leuk vind. En elke keer voor een game ga ik wat eten na school met vriendinnen, we zijn geweest bij Frank's pizza en Five Guys waar de burgers zo lekker waren.

Oh en trouwens schijnbaar vertegenwoordig ik Nederland in de international club. We hadden op donderdag 3 september een dag waar je in kon schrijven voor clubs op school. Ik had dit niet eens door ahah zoals gewoonlijk. Dus ik zat in mijn studyhall samen met Sarah en Britney en opeens werden we bij Mrs. Martin geroepen. Zij had er voor gezorgt dat we lid waren van de international club en we moeten het doen. Okay dacht ik, dus wij met zijn 3en naar de main gym waar we voor onze stand moesten zitten en mensen moesten lokken voor de club terwijl we zelf niet eens weten wat het is, maar okay ahaha doen we gewoon. Later toen ik mij in ging schrijven voor de clubs werd ik iets te enthousiast. Zit dus nu in:

* LEO: vrijwilligerswerk

* Byrd House: een frame maken voor een huis, voel me nu echt als Bob de bouwer, kunnen wij het maken!?

* Prevention: alcohol en auto rijden, weet niet precies wat het is. De mensen van de stand moedigden het aan, dus dacht waarom niet.

* FCA: F geen idee waar het voor staat, C chistiaan en A atletics.

* International Club: Het is eigenlijk gewoon maandelijks eten bij verschillende restaurants en hun culturen.

Ook ga ik eind Februari try outs doen voor het Soccer team, heb er heel erg veel zin in! Ik heb ook al een paar meiden uit het team ontmoet en ze zijn zo aardig. Nu bezig met het regelen van een Physical form, dit moet want anders mag ik niet sporten in de States. Hoop echt dat ik het team haal. Als iemand tips heeft, laat het me weten !

In het weekend gaan we altijd wel wat leuks doen. Op 29 augustus ben ik wezen hiken met elizabeth en het gezin van de zus Anne. We zijn geweest naar Shark Top. Het was een een erg leuke, gezellige en zware hike. Vooral voor mij ik deed het op mijn sneakers terwijl de rest voorbereid was met de hike schoenen. De kinderen zijn zo aardig en wilden alles weten over Nederland. Er was ook een jongetje Joseph van 4, hij heeft denk wel 2 uur lang gepraat tegen mijn enkon echt niet verstaan wat die allemaal zei (nubegrijp ik hoe het voelt als ik mijnlevens verhaal wil vertellen, sorry pap! )Het uitzicht was ook zo mooi. De volgende dag kwamen ze nog een keer langs om muziek voor mij te spelen, wat ze echt belachelijk goed kunnen. Het was erg leuk om ze te leren kennen.

Gisteren zijn we naar een college football game geweest. Virginia Tech vs Furman. We kregen tickets van de collega van Elizabeth. We zijn met zijn 4en gegaan. Voor de game hadden we een Tailgate, we zaten op een veldje en we aten gewoon aan de achterkant van je auto met tent en al. Het was zo leuk om eenx mee te maken. Daarna gingen we naar de game, het stadion was zoo groot! We hadden echt super goede plaatsen en het was zoo leuk. Ik begin football steeds meer te begrijpen en I love it.

Heb het nog erg naar mijn zin en nog geen last gehad van heimwee, dus ben erg opgelucht. Ik hou echt van Amerika alles eraan. Begin me steeds meer een Amerikaan te voelen in alle dingen die ik doe en zeg. Ik zeg ik blijf hier voor altijd, sorry pap en mam.

Ik zal wat foto's op mijn blog zetten, dus zal daar ook even kijken !

Liefss,

Reacties

Reacties

Robje !

He Annie !
Altijd weer leuk om je blog te lezen ????
Nog een fijne tijd daar !

Maar 1 ding ! Je mag daar niet blijven hahah. Ik gun je alles maar mis je ook echt !

X rob

tante ank

Super om te lezen dat je het zo naar je zin heb dikke kus

Marianne

Hi lieve Anne, wat geniet ik van je verhalen en je enthousiasme over Amerika... Maak er een mooie tijd van! Veel liefs, Marianne XX

Hezzie bezzie (kermet) (hester)

Yow annert
klint gaaf! Maar hen slecht nieuws voor je! Je mag daar helaas mag je daar niet blijven sorry!

Soccer tip : de bal moet in het doel van de tegenpartij en je mag hem alleen met je voet weg trappen :p

Mariska

Hi Anne,

Wat ontzettend leuk om te zien / lezen, dat je het zo naar je zin heb! Geniet ervan en ga zo door!

Liefs, x Mariska

rita

lieve Annie fijn om te lezen dat je het super naar je zin hebt, de verhalen zoals je ze beschrijft zijn zo herkenbaar alsof je ze hier op de bank zit te vertellen ik zie het helemaal voor me hoe jij daar bent.
Maar lieve schat je komt lekker naar huis na dit avontuur en dan mag je op je eigen kosten (hahaha) weer terug.
Geniet van al het moois en leuks wat je op dit grote avontuur nog tegen komt.
Liefs mama xxx

Daphne

Hey Anne.

Leuk om je verhaal zo te lezen. Ik snap het helemaal dat het wennen is om weer Nederlands te praten enzo. Heb ik al na 3 weken.

Maar je moet wel terug komen. En anders komt Laura je halen en je persoonlijk slaan zei ze. En dan kom ik mee.

monique Zwebe

Lieve Anne, wat heerlijk om je verhaal weer te lezen hoe het met je gaat en dat je helemaal je draai daar heb gevonden. Pim had je ook een app je gestuurde hoorde ik.......hij liet de foto' s zien die je had door gestuurd.

Hij vond het erg leuk.
Ze vinden het wel jammer dat je 10 oktober er niet bij bent met oppassen. Wij hebben een feestje en Laura die komt dan hier zitten.

Nog heel veel plezier en we wachten weer op je nieuwe verhaal.

Hele dikke dikke kus van Monique.

monique Zwebe

Hoi Anne, daar was ik nog even. Kom er net achter na nadat ik jou had geschreven dat je paps jarig is. Dus hierbij gefeliciteerd met je vader zijn verjaardag.

XXXXXX

Loes

Lieve lieve lieve Anne, allereerst...van harte gefeliciteerd met de verjaardag van papa! Jouw verhaal is een genot om te lezen, moet steeds lachen.... en ik sluit me bij iedereen aan. JE KOMT GEWOON NAAR HUIS, DENK EROM!!!! Laf joe xxx

Mascha

Hee lief nichtje,
Wat leuk om het te lezen! Echt super leuk dat je het naar je zin hebt, ik wens je nog heel veel plezier!
Een ding moet ik wel zeggen: je kan daar niet blijven, want we zouden nog samen naar dat schuurfeest gaan ????

Liefs,
Mascha

Agnita

He Anne , heerlijk ik voel me ook of ik in Amerika ben! Wat een belevenis meid!
Op naar je volgende mail xxxxxxxx

Laura Van rijn

heee zus!

super leuk om dit te lezen! maar waag het niet om niet terug te komen hoor want dan kom ik je persoonlijk halen....... (maar voordat ik je meeneem blijf ik nog wel een paar dagen daar hoor :)

kus kus kus je zus (je)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!