New York + eerste dagen

heyy,

Ik vind New York in een woord gewoon geweldig! Het was een super mooie stad en we hebben echt veel gezien in 2 dagen, zoals brooklynnbridge, coney iland, 9/11 memorial, Vrijheidsbeeld en times Square.

Ik ging met een erg gezellige groep naar New York en we verbleven in het Double Tree hotel in New Jersey. Ze hadden daar gewoon een zwembad in de lobby, waar het trouwens erg koud was. We sliepen op kamers met 4 personen. Ik zat met Michelle, Esmee en Brechtje. Het was erg gezellig en ik heb erg gelachen!

Na twee top dagen gehad te hebben in New York stonden we zaterdagochtend om 3 uur op, wat echt niet te doen was. We gingen met nog een paar Duitsers, wij van kamer 419 en Simon vroeg naar het vliegveld waar ik samen met Michelle en Esmee naar terminal 3 ging. Toen begon het inchecken vanuit een apparaat, geen idee hoe da moest. Na tijdje lukte het met hulp van een man en esmee, want thank god ik had alleen contant en pinpas maar die werkte niet, gelukkig was Esmee daar (dankjewel nog)

Daarna door de check en de duano en wachten totdat ik kon boarden. Ik moest alleen vliegen wat ik niet echt heel erg leuk vond, maar het ging goed. Totdat...

Ik mijn connecting flight had, ik was optijd maar de vlucht was overboekt en ik en 3 andere mensen hadden nog geen stoelnummer de rest wel, wat trouwens nergens op slaat! Dus iedereen boorden, ik stond daar uiteindelijk daar met een vrouw en ik met nog maar 1 stoel.

Die man ging kijken wat die kon doen, hij wilde mij daar gewoon makkelijk laten staan terwijl ik er eerder was dan die andere 2. Gelukkig was het een super lieve vrouw die mij haar stoel gaf, ik was haar zo dankbaar!

Na deze vlucht kwam ik aan in Roanoka, VA. Wat is het hier mooi. Ik ontmoete mijn hostmoeder Elizabeth. Het is een super lieve vrouw en super enthousiast. Ik voel me al helemaal thuis hier

Zaterdag zijn we boodshappen wezen doen bij Kroger, man wat was dit groot. Ik mocht kiezen welke cereal ik wilde, het waren denk ik wel 8 schappen. Ik kan haast al niet kiezen met 2 schappen, laat staan 8!

Daarna zijn we wezen eten bij Olive Garden, dit was zooooo lekker ! Ik was best moe dus zijn we naar huis gegaan en heb ik heel erg lang geslapen! Zondag zijn we langs een park geweest en in de rivier gelopen wat heerlijk verkoelend was. Het is hier namelijk echt warm.

Ze heeft super lieve buren vooral aan de overkant waar ik al contact mee heb en ik ga met Maggie deze week waarschijnlijk iets leuks doen.

Iedereen van haar familie wil me ontmoeten en heb een broer en zus al gesproken aan de telefoon.

Volgende week begint mijn school alweer pff aan de bak.

Groetjes Anne

Reacties

Reacties

tante Fien

Hartstikke leuk om te lezen Anne.
Zoals je weet, denk ik in plaatjes. Dus komen de herinneringen aan New York weer terug. Het is idd een geweldige stad.
Ben erg benieuwd naar je woon omgeving. Maak maar wat foto's voor de app.
Veel plezier op school straks.
Xxx

rita

Wat een verhaal zeg maar zo zie je maar je loopt niet in 7 sloten tegelijk jij redt je wel in deze wereld.
Fijn dat je al zo een leuke en gezellige start hebt gemaakt met Elizabeth.
Je gaat een super leuke tijd meemaken in Virginia, nu nog even lekker genieten van de vakantie zodat je volgende week uitgerust op je nieuwe school kan beginnen een hele dikke kus van mij love you

Monique zwebe

Jeetje Anne wat heb je al een hoop gedaan en gezien zeg. En gave foto's. En wat fijn dat je zo goede klik heb met Elisebeth. Geniet nog even lekker voor dat je volgende week aan de bak moet. Pim en Fleur zijn vandaag weer begonnen. Dikke kus van Moon.

Joke

Hoi Anne, wat leuk dat je nu op je plekje zit in Amirika.
Vindt het leuk je verhaal weer te lezen, geniet ervan.
Fijne tijd daar en sucses op school.

Liefs Joke

tante ank

He Anne wat schrijf je leuk kan je helemaal volgen wat een leuke tijd ga je tegemoet ik ver hug me op de foto.s dag lieverd een warme knuffel

Loes

Lieve, lieve, lieve, Anne (hahaha)
Wat kun je lekker schrijven zeg, ik moet er gewoon om lachen.... ;) Is het gras nu helemaal gemaaid??
Nog een heerlijke week en alvast succes maandag op jouw 1e schooldag. Dikke kus X

Jouw vader

Lieve, lieve schat.
Wat maak jij me trots met al jouw verhalen en foto's.
Een hele dik kus van mij XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!