Afscheidsfeestje

Heyy,

Gistermiddag had ik mijn afscheidsfeestje bij mijn moeder in de achtertuin, want het was lekker warm. Het was helemaal compleet met vlag en natuurlijk american chip cookies, want die zijn zo ontiegelijk lekker!

Familie en vriendinnen kwamen gezellig langs en ben met iedereen op de foto geweest, ookal heb ik sommige mensen moeten dwingen om met me op de foto te gaan. Ik moest wel op de linkerkant staan, want dat is mijn fotogenieke kant ahah.

Ik ben erg verwend en wil iedereen nogmaals heel erg bedanken. Ik heb erg leuke, lieve kaarten en aandenken gehad. Ik ga ze zeker weten meenemen in mijn koffer (pff nog een kilo of 2 erbij) maar dit moet wel lukken.

Ik ga ze allemaal missen en het was een erg leuke dag. Nu ben ik dan bijnahelemaal klaar voor vertrek, alleen vandaag mijn koffer nog pakken en dan kunnen we gaan !

Groetjes,

Anne

Reacties

Reacties

tante ank

Ik vond het ook supergezellig
Have a nice time love you

Robje

Het was erg gezellig !

Heel veel plezier ! Ik ga je missen, maar als kr terug bent gaan we alles inhalen ????

Kusjes van mij ??

Robje

De vraagtekens zijn emoticons

Rita Spruijt

Veel plezier in the USA, geniet ervan !!!,

wilma vroege

Het was gisteren heel gezellig, heel veel plezier in amerika

rita

het was een super gezellige middag en fijn om te zien dat er zoveel mensen zijn geweest ik heb er van genoten

Monique Zwebe

Hoi Anne, wat een mooie foto' s van het gezin zo. Het was erg leuk gisteren. Nogmaals heel veel succes woensdag morgen. Liefs van Moon.

Yvonne Pruijssers

Was hartstikke leuk, fijn dat wij er bij mochten zijn!! Nogmaals een hele goede en veilige vlucht voor woensdag en geniet van je avontuur in Amerika, wij zullen je zeker volgen!!!Tot over een maandje of 10! Een liefdevolle groet van Henry, Yvonne, Roy en Amy

kaylee

Veel plezierr anne

Marianne

Ha lieve Anne, je bent nu al een paar dagen in Amerika. Hoe vindt je het daar? Ik vond alles zo groot!! Wens je een hele mooie tijd! Veel liefs, Marianne XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!