Virgenia here I come !

Heyy,

Ik kreeg eindelijk het telefoontje met de verdere informatie van mijn plaatsing toen ik op een terrasje zat in Tilburg met de gay parade. Ik vond het allemaal heel erg leuk om te horen en het was teveel informatie om allemaal te onthouden omdat ik erg eanthioust was, maar ik kreeg nog een mail met de foto's en alle informatie.

Ik kom in Vinton, VA. Ik heb een single placement en kom bij een super leuke vrouw in huis, ze is 56 jaar en houd erg van reizen en avontuur. Ze heeft 3 katten met echt grappige namen Batman, Robyn en Suprise. Ik kom te wonen op een soort van heuvel met nog 2 andere huizen. We hebben contact via de mail en ik kan echt alles aan haar vragen.

Ik kom op William Byrd High school echt maar een paar minutjes van mijn huis vandaan, het is op de foto's een erg mooie school en groot.Mijn gastmoeder heeft daar ook les gegeven enhaar zoon zat daar op school.

Ik vlieg 12 augustus met groep 3 naar onze New York orientatie, waar we allerlei dingen gaan zien en bezoeken samen met nog een duitse groep. Ik kan echt niet wachten om New York te zien en met de groep weg te gaan!

Op 15 augustus vlieg ik dan waarschijnelijk samen met Nadine door naar ons gastgezin. Nadine zit in Roanoka, VA en we kennen elkaar omdat we dezelfde begleidster hebben, we gaan wel beide naar een andere school.

Ik kan echt niet wachten totdat ik vertrek en heb er onwijs veel zin in !

Groetjes,

Anne

Reacties

Reacties

rita

lieve Anne ik wens je een super gezellige, leerzame en liefdevolle tijd toe bij je gast moeder ga genieten van de mooie tijd die je daar zeker gaat krijgen
Liefs mama
ik hou van jou tot de maan en terug xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!