Single placement

Heyy,

Vanmorgen werd ik wakker, ik laat altijd mijn geluid van mijn telefoon uit zodat ik niet wakker word, maar daardoor had ik een heel belangrijk telefoontje gemist. Ik werd namelijk wakker en ik zag het nummer staan, ik dacht van huh ? wacht is dit niet Travel Active? Ik werd zenuwachtiger, want meestal mailen ze als ze iets nodig hebben of vragen hebben.

Dus ik meteen op de site van Ayuse kijken of ik er al af was, maar dat was niet het geval. Nog geen minuut later word ik gebeld door mijn moeder, ze vertelde mij dat Travel Active mij geprobeerd heeft te bereiken en ik moest snel terug bellen. Ondertussen ging mijn hart nog harder kloppen.

Ik snel terug bellen, na een tijdje heb ik ze te pakken ahah moest eerst door het keuze menu heen. En jaa hoor daar was de zin: Anne, we hebben goed nieuws voor je! Ik dacht yessss. Daar was daneindelijk een telefoontje van Travel Active !

Ze vroegen of ik nog steeds bij de keuze stond voor een single placement, dit is dat ik in huis kom bij een alleenstaande man of vrouw. Ze had de vraag nog niet gesteld of mijn antwoord was al jaa tuurlijk, geen probleem. Ik kom dus bij een alleenstaande vrouw te wonen voor 10 maanden lang.

Ik moest nog wel even een akkoord geven en dat gaan ze opsturen naar de organisatie in Amerika Ayusa en dan weet ik volgende week meer.

Ik ben echt heeeel erg nieuwsgierig waar ik kom, wanneer ik vertrek en natuurlijk bij wie ik kom te wonen. En nu kan ik zeker niet meer wachten.

Als ik meer weet dan laat ik het meteen weten !

Groetjes,

Anne

Vandaag kreeg ik dan uiteindelijk een telefoontje van Travel Active !

Reacties

Reacties

Marianne

Hey lieve Anne,

Wat super dat je nu weet waar je naar toegaat en naar wie... Hoop dat het een mooie tijd voor je gaat worden in de USA. Geniet alvast van de voorpret;-)

Liefs,
Marianne

Jennifer

Super leuk om te horen dat het nu allemaal echt gaat gebeuren. Ik ga je blogs en verhalen met veel plezier volgen. Heeeel succes en plezier met alle voorbereidingen. veel liefs van je nichtje xx

Agnita Kooijman

Nou Anne zoals je weet ben ik al razend enthousiaste vanaf het begin. Je gaat natuurlijk een fantastische tijd tegemoet ik ga je volgen hoor wijffie . Dikke knuffel Agnita

Monique Zwebe

Lieve Anne, wat leuk dat je dit heb gemaakt. Kunnen we je goed volgen. Dat ga we zeker doen. Lieve Anne, wens je heel veel plezier daar en geniet ervan. Hele dikke kus van Moon.

Monique Kusten

Heej Annie,
Wat een prachtig avontuur ga je tegemoet. Fijn dat we vanuit ons kleine landje jou kunnen volgen alsof je toch een beetje hier bent.
Zondag komen we je nog persoonlijk een dikke knuffel geven en gaan we je belevenissen op de voet volgen . Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!