First week of school

Goeiemorgenn!

Heb er al weer een week school opzitten. Ik begon 24 augustus op William Byrd High School als een Senior!

De eerste dag had ik mijn rooster nog niet, dus liep ik met Maya mee. Ze is echt super aardig! Ik kon haar alles vragen en was gezellig. Het eerste wat ik dacht toen ik de school in liep: wow wat is dit groot en druk. Ik kan de weg er nog steeds niet vinden :)

Ik heb ook op mijn school A en B dagen. Bijv. maandag A en heb je die 4 vakken en dinsdag B dan heb je die 4 vakken en zo begint het weer bij A. Man wat is dit verwarrend. Ik heb al een x in de verkeerde klas gezeten, omdat ik dacht dat ik studyhal had, maar had ecologie. Ik moest er wel om lachen. Ook ben ik mijn weg al paar x kwijtgeraakf, maar er zijn super aardige mensen die me willen helpen.

Heb al veel nieuwe mensen leren kennen, waarvan ik de helft van de namen ben vergeten. Het is soms zoo moeilijk! Maar het gaat me lukken. Ik zit met sommige in de les en met sommige heb ik pauze's.

Mijn vakken zijn: English, Algebra 2, Art 3, History, Studyhal, Culinary Arts, Ecologie en eentje die ik nog niet weet. Dat komt omdat ik eerst advanced pe (gym) had, dus daar ging ik heen op dinsdag samen met Vivianne, maar zij ging al weg uit die klas alleen voor vandaag. Dus ik loop daar binnen, alleen maar jongens! Dus jaa was best awkward als je als enige meisje in die klas zit, dus ben er uit gegaan. Maandag heb ik hopelijk wel me goede rooster.

Ik heb het erg naar mijn zin op school en vind het erg leuk! Ik heb ook een leraar mrs. Spencer, ze geeft geschiedenis en is geweldig! Zo aardig en zo grappig. We gaan een x in de klas facetime met een van me vrienden (vrijwilligers??) en ik ga ze allemaal NL worden laten zeggen, ik neem t op.

Iedereen wil dingen weten over NL en hoe ik praat. Gaan ze het ook proberen en klinkt echt geweldig!

Ook had ik vrijdag mijn eerste football game en het was geweldig! Ik had afgesproken met Maya en de res zouden we daar zien. We stonden met alle studenten in een vak, omdat ik senior ben mochten we allemaal vooraan staan en dan de juniors, sofrmore en freshman. Iedereen was in de kleuren van de school maroon en oranje. We hadden facepaint , toeters en van die rare sprays met spul wat plakt in je haar. Het was zoo gezellig, ik heb de game amper gevolgt want snap er niet zoveel van. Maarr William Byrd heeft 31-10 gewonnen van Cave spring!

Ik weet niet wat ik nog meer moet vertellen, want dan wordt het wel een heel lang verhaal. Dit is de samenvatting.

Groetjes,

Reacties

Reacties

Marianne

Ha lieve Anne, wat kun je heerlijk schrijven, zie het helemaal voor me. En wat fijn dat je zo geweldig geholpen wordt door iedereen! Kan natuurlijk ook niet anders;-) Heb helaas geen face-time... kan het natuurlijk wel downloaden of werkt dat niet zo? Is vast hilarisch als je NL-woorden aan je vrienden leert. Have Fun & Take Care... Veel liefs,
Marianne XX

P.zwebe@caiway.nl

Lieve Anne, wat gaaf dat je je draai een beetje heb gevonden. En je schrijft leuk hoor, begrijp eruit dat je het goed naar je zin heb. Over een paar weken weet je alles en weet je ook de weg. Wel lief dat ze je zo helpen. Geeft je een goed gevoel. Is het nog steeds zo warm bij je? Nou Lieferd veel plezier en geniet van les.?????? Moon.

rita

lieve anne, wat maak jij toch allemaal mee, zoals je het opschrijft zo ben je ook, zie het helemaal voor me hoe jij daar in de school rond loopt, heerlijk om je verhalen te lezen daardoor voelt het heel dicht bij.
Fijn dat een ieder je wil helpen en als je geen vrijwilliger vind om te face timen doet je moeder het wel hoor (hier zit jij vast niet op te wachten hahaha).
Lieverd heel veel plezier met alles en iedereen love you

Wil en aad vermeij

Wat fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt, en fijn dat ze je zo helpen. Ze willen natuurlijk ook wat van jou leren. Waarom ga je niet voor cheerleader dan krijg je ook geen plakspul inje haar. Fijne tijd daar nog meis, zie je volgende verhaal weer gauw te gemoet. Love you

Christel Jonker

Hoi Anne. Heerlijk om je verhalen te lezen. En soms ook herkenbaar. Het klinkt alsof je al helemaal ingeburgerd bent. En leer ze daar maar lekker veel Nederlands. (vooral de g) :) Blijf vooral schrijven en geniet met volle teugen, want de maanden vliegen voorbij.
Groeten van de Jonkerclan (campingbuuf)

Robje

he lieve anne ! Wat super leuk om dit te lezen ! Ik zie helemaal voor je hoe je door de school loopt en de weg niet kunt vinden ! Ik meld me aan als vrijwilleger hoor ! Hahah kan alleen niet het beste Engels maar dat komt wel goed !

Nog heel veel plezier lieffie ???? en ik spreek je snel ????

Iris

Yoyo Ginger!!
Ik snap het hoor lokalen vinden is heel hard????. Maar ik heb nog niet in de verkeerde les gezeten????????. Ik meld me aan als vrijwilliger om mee te facetimen!!! Zal makkelijk zijn met tijdsverschil. Je hebt ze toch hopelijk al wel achtentachtig prachtige grachten laten zeggen hè. Bij mij weigeren ze of komen niet verder dan achtentachtig. Oh nee dat lukt ze niet een????????.

Jennifer

Zo ik ben weer helemaal bij met je mooie verhalen! Zo te lezen ben je goed aan het Inburgeren daar.. met de facepaint naar een football wedstrijd. Wat maak je allemaal mee zeg, super gaaf & lachen! Geniet, heb plezier en hou je taai!

Dikke kus je nichtjeee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!